beyza50 kızım 3 ay 11 günlük sizde de durumlar böyle mi babasına kahkahalar atarken ben ne yaparsam yapayım bana tık yok😁 bu durum üzüyor bazen ama sonrasında gülerken mutlu görmek bile beni mutlu ediyor☺️
anonim99 beyza50 erkekler anneci olur derlerdi beni kandirdiniz diyoruk hep eşime 😂😂 çünkü oğlumda öyle. Banada gülüyor ama babasına ayrı bı gülüyor enerjisi farklı. Nankorler diyip gülüp geçiyorum napim 😂😬
Justmm Ay bu cadılar yaaa. Benim kızda 4,5 aylık banada gülüyor ama babası eve gelince görmelisin kahkaha atıyor çıldırıyor 🤦🏻♀️. Bende bazen kıskanmıyor değilim ama napalım işte evlat 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ay bilmiyorum bende beni sevmiyor bu seni seviyor diyorum. Eşimde seni istiyor sende duruyor bende durmuyor diyo 🤷🏼♀️🤣 Bende süt var ya ondandır o diyorum 🤩
beyza50 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet doğrudur süt kokumuzu arıyor olabilirler ama bence bakmasını bilmiyorlar😁
beyza50 anonim99 ay evet ya bazı erkek çocukları babacı oluyor bende sizin gibi gün içinde karnını doyuruyorum altını değiştiriyorum ilgileniyorum emek veren benim ama sen babayı seviyosun diyorum tabi onlarda maddi yönden destekler manevi yönden de ama en çok biz manevi yönden desteğiz ama sevilen baba oluyor😁
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala beyza50 eveeeettt. Bunun farkındayım zaten ben. Durmayınca seni seviyor, seni istiyor oluyor