İyi akşamlar kızlar, nasılsıniz iyisinizdir inşallah.Size bir sorum olacak ,bu siteden alışveriş yapan var mı , çok güzel ürünleri var .Bedenler nasıl, mesela benim oğlum 4 buçuk yaşında 25 kg LC Waikikiden 6/7 alırım beden olarak burda nasıl almam lazım.Kizim 22 aylık 11 kg ona ⅔ aldim ama olur inşallah.Daha bugün sipariş verdim,ama oğluma da almak istiyorum