Bizde 3 aylıkken sünnet olduk sargı ertesi gün düştü zeytinyağı ile filan tamamen çıktı dediğiniz gibi daha sonra bir şişlik oldu balın gibi korktum bende ama gayet normalmiş ara ara oldu indi hiçbir sıkıntı yok demişti doktorumuz bir iki defa oldu sonrada hemen iyileşti , inşallah sizin ki de çabucak iyileşir 🙏🏻