Husumsu 3 temmuda doğum yaptım, dün akşam dışarı çıktım izmirde yaşıyorum çok soğuk da değil ama soğuktan sanırım sezaryen yerim çok acıdı, birkaç saat ağrıdı sonra düzeldi, bunun olmaması için önlemi olan var mı?
OzlemAlisa Husumsu yıllar da geçse soğukta sızlama durumu oluyormus 😔 teyzemin 8 yıl oldu hala sogukta sızlar, benmde 4 ay oldu ara ara oluyor
Nlngucluel Husumsu cnm soğukta dikkat et Mayıs'ta yaotim ama şuan dışarı çıkarken orayı sariyorum yoksa sancilaniyorum
PonciKom Husumsu bende sezeryanlıyıö ben hiç amlyt olmus gibi dglm ne sogukta. ne adette ne agır bısey kaldırıldıgında sukur bjsey olmuyor yanlısmı yapılar 😬😬😬 yada ben çekyay kaldırıom mesela kaldırma dıyorlar aman bısy olmaz dıom bjsey olmuyor gercekten herseye umursamazım ondan glb
Cnsln Ben 5 yık önce de yaptım hiç öyle bi şikayetim olmadı Haziranda da yaptım hala yok kişiye göre sanırım 😊
Husumsu PonciKom valla ben adet olcağım zamanda da orda ağrı oluyo ama ağır kaldırımca benim de olmuyo dün bi de soğukta oldu, benim tenim çok hassas hatta birkaç yıl önce çocuk gibi atopik egzama geçirdim hemen kızarırım belki onla alakalıdır