kbraelzn Ben 3 yasina kadar hic acmadim, oyuncakla oynayan bir cocuk da degildi. Hep yapisiktik, ama hicte zorlanmadim cunku tv benim için alternatifler arasinda bile degildi. Ev supururken kucagimda supurdugum cok olmustur, yemek yaparken eline plastik bicak havuc falan verirdim oyalanirdi. Memeye de cok cok bagliydi ayni zamanda, islerinize dahil edin eline bez verin falan hem beraber aktivite yapmis olursunuz hem de ekrana maruz kalmamis olur.