purplemomm00 Bebek emziriyorum ilaç kullanamıyorum ve boğazım çok acıyor yutkunamıyorum nasıl geçecek bilmiyorum herşeyi denedim daha da kötü oldu yardımcı olur musunuz
Nurseoz_55 purplemomm00 karabiberle bal karıştırıp yedirirlerdi küçükken birde babaannem bir tülbente kolonya karabiber döker boğazımıza sarardı iyi gelirdi
hnnl purplemomm00 canım bende emziriyorum antibiyotik Al emzirirken ayrı veriyorlar yoksa ne yaparsan yap geçmez mümkün değil devamlı şişer benim
Cennetinsusu purplemomm00 Ballı zencefil zerdeçal yapabilirsiniz. Kızımın boğazları ağrıdığında udi hindi yağ vermiştim. Yani doğal antibiyotik isterseniz sizde deneyin. Balla karıştırıp verdim. Ağız içi yarasıda vardı. 3 günde tamamen geçti şükür.
Merveeofs Sıcak suya sirke, bal, tarçın. Göz kararı koyuyorum hepsini ama sirke biraz boğazınızı yakacak ayarda olsun alın yani o sirke tadını
Suheyla06 Benim de boğazım ağrıyor sabahtan beri ballı zencefil yiyorum ıhlamur içtim ama hala ağrıyor birde genşz akıntım var oda mide mi bulandırıyor Ben de kızımı emziriyorum
Aysegulb purplemomm00 ıhlamur ıcın , ılık suya bal , adacayı gargarası yapın (emzirirken içilmez) sadece gargara , tuzlu suyla gargara , limonlu su , bol c vit ve bol sıvı ,
purplemomm00 hnnl bugün ilaç yazdırmaya gittim sağlık ocağına yazmadı sadece parol yazabilirmis başka hiçbir şey yazamazmış öyle dedi
hnnl EsraDurum amoklavin bid vermişti canım git muayene ol yazdır Söyle onlar bilir zaten yoksa düzelmezsin
hnnl EsraDurum amoklavin bid vermişti canım git muayene ol yazdır Söyle onlar bilir zaten yoksa düzelmezsin
Grupyildizi Eczaneden bogaz pastili aldim baya rahtlatti cnm okadar.kotuydum ki ateslendim ic gun donuyordum simdi iyiyim hamd olsun kizimin subundanda ictim bide balli sarimsak yaptim dolaba koydum gunde iki kez yiyorum antibiyotik niyetine
Aysecelik Arkadaşlar malaesef açtığım postlara kimse cevap vermediği için buraya yazmak istedim yaklaşık 20 gundur bebegımın burnu tıkalı serum fizyolojik ile asplatör ile temızlıyırum doktor bogazında bişey yok ilaç veremem dedu ama ne uyku ne beslenme yardımcı olabilecek önerısi olan varmı gecmeyen burun genız tıkanıklığı kafayı yemek üzereyim
Suheyla06 Aysecelik odanın nem düzeyine bakın bebeğin olduğu odaya soğan kesip koyabilirsiniz benim bebeğimin de bir ay önce olmuştu beşiğin içine sopan kesip koymştum bayağı rahatlatıyor
purplemomm00 Aysecelik benimde kızımın tıkaliydi daha bir aylık eczaneden burun temizleme aspiratöru aldık sürekli temziledim bence sorunun kaynağına inin muhtemel bebeğiniz üşütmüş sıcak tutun iyileşsin yoksa başka türlü burun akıntısı tıkanıklığı devam eder