Anf ben ve bebeğim geçirdik covid olmuşuz dediğimizde herkes çok şaşırdı bizde tabi covid mi kaldı diye ben aşılarımı olmadım o pandemide çalıştım hiç birsey olmadım çocuğum oldu böyle birsey yaşandı şükür Allah’a sık emzirme ılık banyo ile 1,5 günde kendine geldi yavrum ama gözümün önünden o hali gitmiyor görünce hemen yazayım dedim geçmiş olsun inş hemen atlatırsınız bende emzirdiğim için bol su ve soda ile sık sık gargara yaptım ilaç alamadığım için bizde 3 aylığız