Malum havalar soğudu. 2 aylık bebeğime evde hep yelek giydiriyorum. Annem uyurken yeleği giydirme diyor. Ben de yelek hiç çıkmasın üzerinden geve uykusu hariç diyorum. Bir türlü anlaşamıyoruz bu konuda annemle…
Sizin düşüncelerinizi aşmak istiyorum, sizler yelek giydiriyormuşsunuz bebişlerinize