tss Merhabalar 4 gün önce doğum yaptım, bebeğe bir şey olacak diye çok korkuyorum kimse kucağına alsın istemiyorum sürekli ağlama hissim var bu belirtileri yaşayan var mı :(
tss Babaannesi üstüne titrer normalde ama o bile kucağına alsın istemiyorum kimse almasın diye sürekli kucağımda tutuyorum, banyoya ya da başka odaya gittiğim zaman ağlıyormuş gibi sesi kulağıma geliyor:(
my_baby Hepimize oldu sanırım. Ama dizinde dinlenmeye, kahve içmeye, duş almaya ihtiyacınız var. Ve kimse o minik bebeğe zarar vermez aksine çok severler üzerine titrerler ki torun aşırı seviliyor. Kendinde rahatla ailenide 🤗