sendrom58 Kızlar ilk boyuyunca çok hoşuma gidiyor fakat 2 hafta sonra turunculaşıyor. Çözüm bulan varmı?
tombikinannesi sendrom58 hangi boyayı kullanıyosunuz en iyi küllülük veren boya nedir acaba bilen varmı
YYenianneeee sendrom58 ahh bennn bu bayılırım küllü kumral saç rengine yapıyorum mükemmel tutuyor ama bikaç yıkama sonrası turuncu oluyor. Kuaföre sordum eskiden saçınızı kızıl yaptıysanız ondandır ama çok saçma yani ne alaka??
Stardust1 YYenianneeee Eskiden kızıl yapmakla alakalı değil o turunculaşma, kendi saçınız boyadığınız renkten daha koyuysa açma boyama yapmadan direkt boyarsanız turunculuk oluşur mutlaka
Setenay10 YYenianneeee merhaba bende sarı olan saçımı küllü kumral ve kumral karışımına boyacagim 3 kutu oksidan var hepsini kullanacağım mi