egehannn _YanakReisinAnnesii inşallah kestirelim diye düşünüyoruz artık çünkü çok zor oluyor herşey evde kendi başıma kalmaya korkuyorum resmen. Oğluma bişey olacak diye
eymenin_annesi34 egehannn çok şükür bir sıkıntı yok şu an ama ileride ne olur bilmiyorum tabi görüşün mutlaka Rabbim kimseyi evlatla imtihan etmesin 🙏🏻🤲🏻
Huma_kus34 egehannn direk anladık biz görünce annem anladı dili dısarı cıkmıyordu mesela 3 aylık damagına hafıf degdırıyordu anlık gördük ilerde konuşmasında sorun olur dıye aklımda kalmasın dıye yaptrdık
Seren-karan egehannn bizimde vardı oğlum 2 aylıkken kestirdik 5 dkkalık bir iş kanamıyor bile azıcık bi kan oluyor yarım saat emzirme demişti doktor sonra emzirdim geçti şükür
sldddd egehannn Seren-karan bizde kestirmeyi düşünüyoruz. Süreç nasıl kan falan alıyor mu işlem öncesi
Seren-karan sldddd oğlum 2 aylıktı gerek duyulmadı küçük diye büyüdükçe galiba o şekilde oluyormuş biz şehir hastanesinde çocuk cerrahına gitmiştik hemen beş dkka sürdü işlem yarım saat emzirme dedi sonra normal hayata devam