Derin3011 Merhabaa kızım 13 aylk aventten baska biberon almıyor ama ucunu hep dişliyor bir ayda 4 kez yeni uç aldıgımı biliyorum fiyatlarda cok pahalı ona uyan baska marka varmı bilen ya
Kuzularinanasi Derin3011 baska baslik uymaz.benim kizim kullanmadi biberon yedek uclar fln aldim hep kullanmadan duruyor.dolapta uyguna satiyorum bakin isterseniz
livanurvealpinannesi61 Derin3011 Philips İsrail ürünü ben chicco wellbeeng kullanıyorum benim oğlum da ısırıyordu ben izin vermezdim emzik uçları da aşırı pahalı
Derin3011 livanurvealpinannesi61 yenidogdugundan beri ona alıskın alısmıs olmasaydı asla onla başlamazdım
livanurvealpinannesi61 Derin3011 şuan başka biberon kabul etmiyor mu o zaman aynı uç oluyor diye biliyorum
Kuzularinanasi Derin3011 Seveceğin ürünler burada. Hemen bu dolabı incele! https://link.dolap.com/yj68d