hunertrn Bebğim 3 aylık dün aventin biberomunu aldım sabah verdım cok guzel tuttu az önce yıne vermeye calıstım almadı nye byle yaptı anlam veremedım mideısnı bulandırdı sureklı
queenmom_ hunertrn oğlumda aventin biberonunu çok zor tuttu lansinoh aldım ve dr brown onları çok güzel tutuyor
hunertrn queenmom_ benimde kızım ilkin 60 cc yapıp verdım çoktaa guzel aldı ama az önce yıne vermeye calıstım almadı bu kez