mandalina_kokulum minikobebegim00 Örtüyor hatta kendisi anne üstümü ört diyor ama uykusunda açıyor çok deli yattığı için. Bende kalın pijama giydiriyorum o yüzden
Melekylmzz Hangi marka uyku tulumları kullanıyorsunuz ?? Bedenini nasıl seçmem lazım 6 aylık kızım 8.300 kilosu
Gzdnr17 Melekylmzz ben kidzee ve carter’s kullanıyorum evinizin ısısına göre seçiyorsunuz Waiki aldım ama sonra iade ettim çünkü elyaf sağlıklı olmadığı ve vücut elyafta nefes almıyor Evinizde nem ve ısı ölçer ile gece sıcaklığı gözlemleyebilirsiniz ✨
Cankuzuannesi Melekylmzz en uygunu e bebek hep büyük alın 6 aylıksa 1 yaş alın rahat rahat yatsın dar olup sıkmasın 🫶🏻
Gzdnr17 minikobebegim00 uyku tulumu togg kalın geliyorsa incesini alın Ben doğduklarından beri hiç üstlerini örtmedim omlarında örteceğini düşünmüyorum çünkü deli yatıyorlar 😂 İkizlerimin yataklarında sadece uyku arkadaşları var no yastık no yorgan çünkü güvenlik ve sağlık açısından tehlikeli Kendi odalarında da yattıkları için onların güvenliği çok önemli 😊✨
Cankuzuannesi minikobebegim00 çocuk uyku tulumu giymiyor demişsiniz de normal kıyafet ki o yani kundak değil bi şey değil giydireceksiniz normal kıyafet gibi giyecek o da. Geçen seneden kalan küçükse çocuk onunla rahat edemez ben hep bi iki beden büyük alıyorum rahat rahat uyusun sıkmasın diye sizin de kafanız rahat eder
Gzdnr17 Melekylmzz beni tatmin ediyor vücutları hep sıcak oluyor ve üstte yok gibi bence bebeklerimde rahat ediyor mutlu oluyorlar giyinince
MotherHoney-S- minikobebegim00 2.5 tog giydiren örtmez Daha ince giydiren mecbur örter bebeğin ne giydiğine bağlı 2.5 tog giyiyoruz ayaklar boş sadece ayaklarını örtüyorum
Kugukiz minikobebegim00 üstünü ortturen bebek var miymiş ki 😂😂😂 bebeğimin bu konuda tek olmadığını anladığımdan beri uyku tulumu giydiriyorum. Hiçbiri sevmezmis gördüğüm bu 😂😂 yapılacak tek şey dediğiniz gibi uyku tulumu giydirmek.
izd minikobebegim00 22 der ce.çom düşük değil, 1 vdy 1.5 tog iş görecektir. 23-24 derecede ben tulumsuz yatırdım, altında askılı zıbın, üstünde uzun kollu giysi falan şeklinde..
_Goktugunannesi__ minikobebegim00 gündüz de giydiriyorum hareketlerinde sıkıntı görmediğim için gece de gitdiriyorum