Merhaba arkadaslar gibebeğim gazlıydı ve nerdeyse uyku hiç yoktu. Yeni yeni geldi bu düzen ama uyurken direniyor. Hem emmek istiyor hem memeyi çekip bırakıyor. Hem ayaklar kımıl kımıl hem gözler kırmızı ağlıyor. 2 kere ayakta yürürken emzirdim işe yaradı ama var mı bunun bir yolu ya da bunu yaşayıp tavsiyesi olan??