Oğlum 3 yaşında yaklaşık 5-6 aydır tuvalet eğitimi verdim hiç bir sikinti yoktu gayet iyi alışmıştı ama son 2 haftadir kakasini tuvalete yapmiyor bilerek altına yapıyor. Ne yapsam olmuyor yapıyor alltiina bide gelip söylüyor kaka yaptım diye hoşuna gidiyor. Her gün bir kova kıyafet yıkıyorum. Ne yaptıysam anlamıyor her gün oturup anlatıyorum tuvalete yap diye tamam annecim diyor gerisi yok. Napacagim bilmiyorum yaşayan var mi