Selamben_ ben hem bestlak kullandım hem de galaktao kullandım. İkisi de ise yaramadı bende. Bence kişiden kişiye değişiyor artık bu durum çünkü ben bir tek bunları değil aklınıza gelebilecek her şeyi yaptım, asla artmıyor sütüm. Bebegim 3 ay 17 gunluk, her sağımda iki gögusten 20 cc felan çıkarsa seviniyorum genelde biberonun dibinde halka olarak kalıyor 😩