BEn de dün akşam sleeepy aldım. Sabaha kuruydu. Prima Nerden sızdırıyor bilmiyorum. Zıbının çıt çıt kısımları ıslak oluyor. Üstelik poposu da üşümüş oluyor yavrumun. Sleepy nin de dokusu ve kokusu hoşuma gitmedi ama şimdilik sadece geceleri onu kullanıyorum. Sleepy de 5 numara aldım aslında büyük geliyor. Acaba sızdırmamalı bundan mı ? Belki de diğerlerinde de büyük numaraya geçmeli .