gurturk ilk başta hafif pulluk vardı nemlendirici kullan dediler bana da hani ne kadar olursa olsun kimyasal diye almak istemedim doğal yollara baktım tatlı badem yağı kantaron yağı falan diyorlarsa aldım 2 haftadır kullanıyordum aslında döküyordu pullanmaları da fakat son 3 gündür kızarıklık oldu sürerken de ağladı baktım alerjik ciltlerde yan etki yapabilir yazıyir internette o yüzden korkuyorum açıkcası bir daha öyle yağ falan kullanmaya