Iremylcnkya07 Dorukkbey_18 e bebekte var trendyola hepsiburadada bakabilirsin indirimler var şuan hatta
Iremylcnkya07 Dorukkbey_18 çekim gücü baya iyi 5 kademesi var 3te bile acıyoyordu canımı yani baya güçlü çekiyor
bengonca Ben mamajoo aldım, çok yeterli gelmedi diye düşünüyorum. Sonra philips aldım. O daha iyi bence
Annonimmm Ben hastane tipi kiraladım ve inanılmaz memnun kaldım o kadar para vermene de gerek yok biz 1 aylığına 450 lira para verdik diye hatırlıyorum bebeğim de 3 aylık
Annonimmm Dorukkbey_18 ben sağım için hastaneye gitmiştim orda gördüm cihazın üstünde de numara falan yazıyordu aradık kargoyla bize ulaştırdılar motor kurye ile
Annonimmm Cimilres6 cihazın ismi ama şuan kullanamıyorum gögüsüm küçüldü sağım aparatına küçük geliyor