bonitamama Bebeğinizi sosyal büyütmek için neler yaptınız, neler yapmadığınıza pişman oldunuz? Sıcakkanlı, konuşkan, girişken vs. olması için..
Elika00 bonitamama sen öyleysen muhtemelen o ds öyle olur. Parkta gördüğün annelere selam verirsen konuşursan markette pazarda girişken olup konuşursan senden gördüklerini yapıyolar. 😂
Fatmannny bonitamama kızım çok güleryüzlü tanımadığı kişilere bile güler ellerini uzatır parkta çocuk bebek görse yanına koşar sevmeye sarılmaya çalışır her gün dışarıya çıkarız muhakkak 14 aylık bu arada ilerde neler olur bilemem tabi 😻
Laden bonitamama Sıcakkanlı, konuşkan, girişken vs. olması için.. Keşke hiçbirini yapmasaydım. Keşke girişken konuşkan cana yakın olmasaydı. Vallahi bin pişmanım
Laden bonitamama tanıdığı tanımadığı herkesle konuşuyor. Yabancı kavramı yok resmen. Gördüğü her çocuğa gidip arkadaş olalım mı diyor. Annem üst katımda oturuyor bir merdiven çıkıp içeri girene kadar ödüm patlıyor biriyle karşılaşacak diye. Aaa merabaaa nasılsın diye konuşur hemen. Binlerce kez uyardım konuşmamasını. Yabancılarla konuşma diyorum bu seferde ismini soruyor ismini öğrenince yabancı olmayacak sanıyor. Nereye gidersek gidelim gözümü asla üzerinden çekemiyorum. Keşke böyle yabani soğuk kimseyle konuşmak istemeyen biri olsaydı. Bebekliğinden beri bu cana yakınlığı en büyük sorun benim için
kirmizibasliklikiz_ bonitamama bu birazda cocugun yapisiyla alakali.. cocuklarim ikiz.. biri cok sicakkanli cana yakin digeri de bir o kadar çekingen kendi haline.. bazen ne yaparsanız yapin cocuk neyse o oluyor 😄
Deletedmom_104 bonitamama Canım brn bunun biraz yapısal biraz yönlendirme ile oldugunu düşünüyorum. Ben çok girişken değilimdir ama elimden geldgnce kızımı cıkardım parka, akranlarıyla görüştürmeye çalıştım. Ama çok çok da değil hani. Market pazar vs gittik. Çok girişken maşallah diyim. Herkese adını soruyor. Markette kartla o ödemek istiyor . Kuzenm çok girişken. Çocugun girmediği ortam kalmadı ama anneden baskasına gitmiyor toplumda anne diyor basla bişy demiyor. Böyle bakarsak onun cok girişken olmaso gerekirdi
Mlk026 Deletedmom_104 aynen öyle ben de çok soğuk biriyim oğlum tam tersi herkese laf atar gider el sallar oğlum yüzünden milletle konuşmak zorunda kalıyorum 😂. Bence de yapısal
bonitamama Laden yaa korkutmuş sizi baya. İnşallah ilerisi için iyi bir şeydir bu ne diyelim. Çocuk işte her yaptığı mübah