Merhabalar arkadaşlar bu durumu burda paylaşmak zorunda kaldım bana yardımcı olmanız için Sedef hastalığım var ve baya ilerdi kullandığım iğne var ve onu doktor yazmak için bazı testler istedi gerekenleri yaptım ama bi verem testi kaldı onu yaptıramadım yer bulamadım Kocaeli gebzede oturuyorum ama hastane randevuları olmadığı için burda ta İstanbul Maltepe’ye gittim aylar sonra orda buldum ve bu testi devlete yaptıranı bulamadım özellerde çok pahalı 2200 bin diyorlar bu durumu yaşayıp yapan var mı ne olur yardımcı olun