oz1501 her bebeğin gelişimi farklıdır benim bebisim 9 aylık suan “dede, gel, mama, baba” gibi kelimeleri çıkarıyor fakat emeklemesi gecikti mesela. Bende etrafa bakınca kimisinin bebeği 6 aylıkken bile emekleyen var . Bir gelişim dönemi ilerideyse birisi geride olabiliyor. Mesela erken konuşan geç yürür gibi . Çok takılmayın siz onunla bol bol konuşun her şeyi anlatın düzelecektir .