Deletedmom_100 Yumoş amber kullanıyorum baya güzel ama sıkıldım üst komşumunki o kadar güzel kokuyorki samimi olsak sorardım ama yok soramam 😂😂 benimkide aşağılara öyle güzel gidiyormu acaba ya 🥴Önerin bakalım deneyelim güzel kokularııı
kivircikannesi Deletedmom_100 Ben bingo kullanıyorum. Konsantreyi bir kapak koyuyorum 🙄 Kalıcı oluyor
Iremylcnkya07 Deletedmom_100 Bingo lovely kırmızı kutu çok güzel kokuyor normalde vernel max pembe kullanıyorum ama israilinmiş bingoya dönüş yapıcam
Gamzosgamzos Deletedmom_100 yumos mavi olan dün kışlıkları cikardım hala hepsi mis gibi yumuşatıcı kokuyordu 😊
ceriio Deletedmom_100 yumos şakayık almıştım geçen ay çok güzel kokuyor baya kalıcı. Onun dışında hep kullandığım bingo sensitive vardı farklılık olsun diye şakayık aldım ama çok beğendik eşim kolay kolay beğenmez her kokuyu o bile ne güzel kokuyormus bu diyor 😅 bir de arkadaşım perosun sarı olanını kullanıyor o da çok güzel kokuyor bak
-Kuzika- Deletedmom_100 suan benim evimde bulut var siyah olan kokusu güzel ama kalici degil. Peros aldim kaliciligi daha iyi simdilik begendim
pinkooo_02 Deletedmom_100 annem bulut markasinin mavi olanını kullanıyor çok güzel kokuyor sanırım bende ona gececm 😂
Momyofthesun Deletedmom_100 sen en pahalı en kaliteli yumuşatıcı da alsan komşunun her zaman en güzel kokar 🤧🤧 değişmez kuraldır komşu da pişen yemek de çok güzel kokar hep🥹
tostosum Deletedmom_100 her çamaşıra özellikle çocukların kullanmıyorum. Ara ara kullandığıma da Viking premium pembe olanı kullanıyorum, hemde vegan bitkisel içerikli
Themom_ Deletedmom_100 yumoş şakayık ve hanımeli , peros kırmızı sarı ve pembe inanılmaz güzel ve kalıcı ben son 15 dk kala koyuyorum missleer gibi kokuyor ve kalıyor camasırlarda ütülerken bile alıyorum kokuyu
_tosbiginannesi_ Deletedmom_100 Bingo yıldız çiçeği olanı kullanıyorum. Şimdiye kadar bir sürü yumuşatıcı denedim en memnun kaldığım bu oldu kokusu da fazlasıyla kalıcı ve çok güzel tavsiye ederim🌸
Ahhannelik Deletedmom_100 yumoş lilyum kesinlikle çamaşırlar mis gibi kokuyor uzun sürede kalıyor koku
melovebabym Bingo manolya bahçesi kullanıyordum gayet kalıcı. Şimdide vernel max elegance kullanıyorum evin içinde bile kokuyor mükemmel bir ürün.