aselinanesii Kpss ön lisanstan düz memurluk istiyorum normalde bölümüm muhasebe ama muhasebeyi çok sevmedim o yüzden düz memurluk düşünüyorum velhasıl kpss den atananlar var mı Kaç puanla atandınız? Nereye atındınız? Kaç yıl önce atandınız?
Dmt-01 aselinanesii 2020 de tarım bakanlığına kendi bölümümden atandım 74 puanla ziraat teknikeriyim.Benim avantajım o alımda bi ilk gerçekleştirildi ve memur olarak görev yapanlar tercih yapamadı o sayede atandım yoksa yine atanamazdım
nazlik aselinanesii ayyy 6 yıl önce 85 puanla nüfus müdürlüğüne mülakata çağrıldım tabi torpil yapmayınca döndük geri oradan 🙄🙄🙄
babybaskrt Gakkoyenge kendi bölümünüz müydü? ben önlisans sağlık bölümü çıkışlıyım düz memurluk şansımı denemek istiyorum ama sağlık bakanlığına bölüm şartı olmadan düz memur olarak atanabiliyor muyuz bununla ilgili pek bilgim yok