Damlakallkan Arkadaşlar depresyona girdim ve bebeğim 2 yaşında aranızda girip ilaçsız atlatabilen var mı nasıl yaptınız bana da yardımcı olur musunuz
joyfulmom Damlakallkan depresyon olduğuna nasıl emin oldunuz belki geçici bir bunalım süreci falandir. psikolojik destek alarak atlatilabilir uzman bir danışmandan yardım alsanız daha iyi olur