Busranisa
Gebelik kolestazi vardı bende mecburduk sezaryen için. Ama sıkıntı yapmadı doktor dinlen diyordu sadece ama ben kanamam olmadığı için günlük rutin işlerimi de yapıyordum yürüyordum da. Sadece aşağıda olması zorluyordu onun dışında bende bir olumsuzluğa sebep olmadı. Kolestaz olmasaydı normal doğumu bekleyecektik