Merhabalar. Bebegim 25 gunluk. 25 günde psikolojim alt üst oldu. Uyanıkken sürekli ağlayan bebek olur mu.? İlk bebegim, ben de acemiyim. Bir yerini mi kırdım canını mı acittim derken altını almaya bile korkar oldum.
Ağlıyor diye doktora götürdüm. Bebeğin hiç biseyi yok dedi. Ustten alttan gaz cikariyorz ama kaka yapamiyor kolay. Çok ikiniyir. İki büklüm oluyor. Ne olur yardım edin. Benim gibi olan var mi