srgl3362 Bugün sağlık ocağından çağırdılar bebeğimin biotin hormonu yüksek çıkmış. Sizde de yüksek çıkan var mı neler yaşadınız ne çıktı bebeğinizde çok tedirginim
sagir srgl3362 Merhaba, o yüksek değil düşüktür yanlış anlamışsınızdır . Benim kızımda da topuk kanında çıkmıştı biotinidaz eksikliği olarak geçer, Cerrahpaşa takipliyiz 6 ayda 1 gidiyoruz. Şuan 6 yaşında hiçbir sorunumuz yok günlük vitamin kullanıyoruz
babybabylove sagir Merhaba kaçıncı haftada geliyor sonuç e devlette görünüyor mu bakıyorum arada bende daha görünmüyor çağırdıkları da olmadı
sagir srgl3362 Size yanlışlıkla yüksek demişlerdir, normali biotin B7 vitamin eksikliğidir. Her gün 5 mg hap kullanıyoruz
sagir babybabylove E devlette görünmez, topuk kanında bi sorun varsa sağlık ocağından arayıp çağırırlar, sorun yoksa aramıyorlar 🙋🏻♀️