Annekuzusu Kızlarcım bebeğim 2 aylık sadece anne sütüyle besleniyor saçımı boyatmak istiyorum bi sakıncası olur mu acaba bilgisi olan varsa fikir pls😊😘
ZeynepKara Annekuzusu bende sadece emziriyorum 3 aylık olucak oğlum 2 gün önce ombre yaptırdım bence dip boyasından yine süte geçebilir çünkü herkes farklı şey söylüyo ben cesaret edemedim hepsini boyatmaya
Annekuzusu Begmulusoy Aaa öyle mi.. ya ben resmen kuaföre gittim boyatmaya kadın ben emziriyorum diye boyamak istemedi😳
Pinarrr37 Kuaforden kuaför e değişiyor sanırım. Ilk gittiğim kuaför hamilelikte kesinlikte boyamam,emzirirken de 5. Aya kadar gelme dedi. Bir başka kuaför ise 40 çıktıktan sonra boyariz dedi şimde ben de onu bekliyorum