glcninc1 2 ay 11 günlük bebeğim yaklaşık iki haftadır memeyi de biberonu da reddediyor kaşıkla da yarısı dışarı yarısı ağzına gidiyor başına gelen var mı nasıl bir yol izledi mamayı değiştirirdim yine bir şey değişmedi
esractl glcninc1 2 buçuk aylıkken bıraktık biz memeyi o zamanda zorla emiyodu biberonu da öyle zorla tutturuyodum şimdi hepten zor
Lavinia_ Ben de burada bekleyim 2.5 aylık biberonu hiç almıyor memeyi de bir gün alsa ikinci gün çığlık çığlığa, çözümü var mı bunun
Kuzuletta Önce memeyi bıraktı şimdi de mamayı almıyor. Üç saate bir 2 ölçek zorla içirihorum. “3 aylık”