Aybars32 aynı anlattigin gibiydik bizde arastiriyordum ama pahalı geliyordu en son sema hanıma karar vermiştim dedim tamam artık alicam en azından denicem valla uykusuzluktan öfkemi bebegimden alicam diye korkuyordum, mantıklı uyku düzeni demek daha doğru kızım uyku aralıklarına uyum sağladığı için uykuya geçişlerini rahat yapıyoruz şükür, illa ki oluyor değişiklik ama inan buna şükrettim tavsiye ederim de sema hanimi