Aynı derdimi yazmışsınız, resmen yeniden lohusa depresyonuna girdim, doğduğu günden beri melek gibi uyuyodu... Ama benim oğlumda bronşit başlangıcı, diş çıkarma gibi sorunlar var :( inşallah iyileşir ve geçer ben yine zorluyorum saat 9 oldumu uyusun diye pijamalarını giydiriyorum odamıza geçiyorum felan... Bakalım dün akşam canavar gibiydi sabaha kadar bu gün nasıl olacak?