Emzirirken sigara içtinizmi ? Ben hamilelikte kullandım baya azaltarak tabikide doktorun da bilgisi vardı şuan sezaryandna dolayı boğaz ağrım var tahriş olmuş galiba yutkunamıyorum o yüzden canım istemiyor içemiyorum zaten. Ama geçtikten sonra içerim diye korkuyorum umarım bu sürede tamamen bırakırım ama içen oldumu onu merak ediyorum