Mutlu_bebegimm İzmirli annişler nerdensiniz bebisler kac aylık nasıl gidiyor bakalım. Tanıyalım birbirimizi 🥰
Mutlu_bebegimm Cemremmmmm dördüncü aya kadar sürer maalesef. Hamileliğin ilerki aylarında fazla sırt ağrısı çekmemek icin hemde bebisin sağlığı icin folik asiti ihmal etme ☺️😘
Mutlu_bebegimm Deletedmom421 genel yapacaktım şimdi farkettirmeden teşekkür ederim ☺️ Bunu sileyim düzgün açayım bari 😅
gayeceee Mutlu_bebegimm AA yakınmışz şirinyerin neresi? Bende Buca belediyesi civarındaydım 5 yıldır şirinyerde çalıştm
Hilalasya Swtlna Instagram hesabım iirosima_ eklemek istersen ben de Karşıyaka da medicalparkın orda oturuyorum