sezeryanlaanneolunmazmis Bebeğim 3 aylık yere koydugumfa ağlıyor hemen acaba bunu alsam rahat edermiyim hani kendisi hareket ettikçe sallanıyor ya kullanan varmı
beyzacmvrc sezeryanlaanneolunmazmis manuel kullanıyoruz çok memnunum elim ayağım oldu o sayede yemek yapıp yedim diyebilirim temizliğini de ona koyarak yapiyodum şimdi 5 aylık oldu eskisi kadar sevmiyor Yani sizde şu an alsanız 1-2 ay anca kullanırsınız ben doğduğundan beri kullandım
sezeryanlaanneolunmazmis esraperaonur yok otomatik değil ama yinede hareket ettikçe sallanıyor kendisi
beyzacmvrc sezeryanlaanneolunmazmis 1 yaşına kadar çok zor bence emekleyene dek en fazla. Benimki hala oturuyor da eskisi kadar durmuyor kucak istiyor etrafı keşfetmek istiyor artık