Frezya26 Yoykonunkini gördüm izofixli yazıyor. Onu almayı düşünüyorum dönmesi de avantaj. İzofixli ne oluyor. Kullanan var mı ? Artıları eksileri nelerdir. Ya da önereceğiniz bir model var mı?