Hanımlar bebeğime (6 buçuk aylık) öğle yemeği olarak sebze hazırlıyorum genelde 2 çeşit sebze karıştırıp yediriyorum kabak/patates havuç/patates gibi gibi.. Ama şu son günler ne yedirsem öğürüyor
İlk günler daha iştahlıydı böyle olunca nasıl bi yol izlemeliyim ? Zorla yedirmiyorum tabi baktım rahatsız oluyor yedirmiyorum ama ne yapmam gerekir onu da bilmiyorum ?
Meyve püresi yerken yapmıyor elma püresini falan daha iştahlı yiyor