Meraba ben doğum yapalı 1ay 2 gün oldu bebeğimi kucama aldimda ona karşı bir sıcaklık hisetmiyorum illk iki dogmum da da aynısı olmuştu oğlum benden sogmustu duzelmemisti bu aramızdaki bağ ben hiç ılımlı yaklasamadim oğluma da kızıma da çok ağladım farkındaydım çünkü onlara soğuk oldumun etrafımdaki insanlar da anlamış ve bana söylemişlerdi çok soguksun diye ama elimden bir şey gelmiyor çok deniyorum alıyorum kucağma seviyorum okşuyorum ama bı sıcaklık olur ya annede bebeğine karşı onu bu bebeğime de de hisedemedim ama 4bebegim de böyle değildim ona karşı hala çok ilimliyim bu konuyu buraya yazmak için çok düşündüm bazıları elwstirecektir ama kimse yaşamadan bilmez neyin ne olduğunu sizlerden ricam linclemeden yorum yapmanız lütfen ☹️🙏