Kızlar 9 buçuk aylık kızım geçen ay anne, baba, gel, meme, aç gibi kelimeler kullanırken bu ay hepsini unuttu. Hiç bişey demiyor. Bu durum benim biraz kafama takıldı acaba bi problem mi var diye. Bildiği kelimeleri yaptığı şeyleri unutması normal midir?