lelosunannesi 6 ayında otuturmaya başlıyorum canım çoçuklarımı ben doktorumuzda böyle söylüyordu zaten dünya sağlıkk örgütüde 6 aydan önce otuturmamızı söylüyor şuan 4,5 aylık oğlum var dört gözle 6 aylık olmasını bekliyorum oturuyor ek gıda yiyor düzeni birz daha oluyor