İlk kızımda da ikinci bebeğimde de doktorumuz 4 aylıkken ek gıdaya başlanmasını gerektiğini yoksa ilerleyen aylarda bebeklerin zorlandığını söylemişti ve doktorumun söylediğini dikkate alarak minik tadımlara başlamıştım şuan küçük kızım 6 aylık elhamdülillah ek gıdadan yana bir problemimiz yok. Sizede tavsiyem bebeğinizi güldürün ve çaktırmadan ağzına verin ama önce tatlı tadımlar yapın, sebze değilde meyve olarak başlayın