Merhaba arkadaşlar 4+4 ken reglıma göre hesapladım 20 bin küsür kanda beta gözüktü kese yok suan yine reglıma göre hesaplayarak söylüyorum 5+2 yim kese yok normal gözükmemesi ama betam aşırı yüksek ailemde akrabamda ikiz gebelik yok anormal gebelik diyo doktorlar dış gebelik de dendi betası yüksek cıkıp saglıklı gebeliği olan varmı?