Az önce gördüm instagramda . Kastamonu da bi erkek bebeği çöp poşetine atıp gitmişler . Yoldan geçenler sesi duyup sağlık ekiplerini çağırmış neyseki bebeğin sağlığı yerindeymiş . Videoyu izledikçe kötü oldum ahh yavrum kendi kendine mırıldanıyor sesi kısılmış . Nasıl bi vicdansızlık bu hiç mi aklına gelmeyecek o masum bebek . Çocuğun ayağında çorap bile yok sadece ayağı görünüyor zaten . Aradan seneler geçer çıkarlar bi tv programına işte çok pişmanım mecburdum şu bu derler utanmadan bide . Hiçbir mecburiyet bunu yapmanı gerektirmez . Rabbim görüyor herşeyi en büyük cezayı hakediyorsun ama yakalansa bile kadın bi ceza almaz bunkadar yetersiz duyarsız bi devletimiz var yazık!!!!!