benaslindayogum Ekranın bebeklerin beyin gelişiminden ziyade , yetişkinleride olumsuz etkilediği aşikar . Hem zaman kaybı bizler için , hem ailedeki iletişimi koparıyor , saçma sapan diziler izlenecek diye kimse birbiriyle konuşmuyor . Aile içinde kim ne yaşıyor , kim ne hissediyor haberleri olmuyor. Hele bir de o diziler , programlar çocukların yanında izleniyorsa vay halimize . Evet diziler ahlakı bozuyor belki yetişkinlerin değil ama çocuklarımızın . Çocuklarımızı iyi, ahlaklı bireyler olarak yetiştirmek istiyorsak televizyondan uzak tutmalıyız. 0-3 yaş sıfır ekran sonrası tabi ki kontrollü bir şekilde temiz içerikler izleyebilirler . 2 senedir tv hayatamızda yok eksikliğinide çekmiyoruz . Eğer çok izlemek isterseniz bebeğiniz uyuduktan sonra izleyin eşinizle de konuşun . Çocuklarınızın uykusu düzenliyse zaten max 21:00 de uyumuş olurlar sizde rahatla izleyebilirsiniz.