kizkar ikinci ye hamikeyim ilkinde vajinageniskemesi okdu dikisim falanda coktu normal dogum olmustu simdide normal dusunuyorum devlette olcalcam ebelere dikis sirasinda biraz toplaya bilirmisinniz falan desen olurmu yaparlarmi bu boyle bisey basina gelen varmi