fik rotavirüsüne yakalanan bebekleri gidip hastanede izleme şansınız olursa neden vurulması gerektiğini anlarsınız. Ben yaptırdım ve iyi ki yaptırmışım. Görümcem yaptırmadı ve oğlu rotaya yakalandı 1 yaşında, 1 hafta hastanede yattılar perişan oldular kolay kolayda toparlamadı çocuk. İshal kusma ateş, bebekte 24 saat serum takılı asla tutmuyor serumu, küçücük odanın içinde 1 hafta o bebeği oyalamak hiç kolay olmamıştı, çocuk ya baygın yatıyordu ya ağlamaktan helak oluyordu