Merhaba arkadaşlar allah aşkına bu sorunu benim dışımda yaşayan biri var mı ? Deliricem ağzını çok az açtığı için taneli yemekleri yediremiyorum herşeyi çatalla ezip yoğurtla kahavaltı ise labneyle karıştırarak vermek durumunda kalıyorum ağzını o kadar küçük açıyo ki kaşığı zor sokuyorum. Önüne kendi kendine yesin diye bişeyler verdiğimde tatmin olmuyorum kendi kendine yerken ağzını daha büyük açıyo ama kaşık kullanamıyo tam olarak o sebeple önüne verdiklerim makarna pankek vs tarzında şeyler ben gerçekten bu yeme işinden fenalık geçircem artık oturup ağlıyorım bazen usandım yani her şeyi genel olarak ağzına sokabilceğim kıvama getirdiğimde yedirebiliyorum ama küçük açtığı için çok uzun sürüyo biri bana yardım etsin !!