Selamlar bir şey danışmak istiyorum. Bebeğim tam 60 günlük yaklaşık 45 günlükten sonra gaz çıkarıyor ama çok fazla gaz çıkarıyor uyuyor uyurken az çıkarıyor uyanınca ağlıyor gaz çıkarıyor sürekli ama biberonla alakalı olabilir mi sadece mamayla besleniyor doktoru sorun yok dedi ama bütün gün pat pat pat böyle full dolu sanki chicco biberon başlıkta 2+ mamayı değiştirdim yine aynı ben normal olduğunu düşünmüyorum 😂 yardım please