ikiprensannesi0 Kizalr doğum yaptıktan sonra iki ödeme oluyor biri babaya biri anneye eşimin parası yattı benim olanı e devletten nasıl sorgulayabilirim bilen varmı postane uzak hep gidip bakamıyorum